Opakowanie i etykieta produktu

O ile zapytalibyśmy ewentualnego konsumenta, co posiada wpływ na to, że wybiera się określone produkty, to zdecydowana większość z nich odpowiedziałaby, że jest to jakość i cena. W zasadzie jest to uzasadnienie słuszne.

Jednak jest jeszcze jeden czynnik, który ma duży wpływ na to, jakie produkty są wybierane. Takim na pewno jest opakowanie produktu. To ono w wielu przypadkach decyduje o tym, że wybierany jest dany produkt. W bardzo wielu przypadkach bowiem jest tak, że ichniejszym składy są szczegółowo takie same. Różnią się one jedynie tym, kto jest ichniejszym producentem i jak są one opakowane. Jeżeli opakowanie jest atrakcyjniejsze, to taki produkt wybierany jest dużo częściej.
Dlatego współcześni producenci zwracają szczególną uwagę na to, ażeby etykieta produktu i jego opakowanie było jak najbardziej atrakcyjne. Niewątpliwie takie ładniejsze opakowania wymagają inwestycji. Bo nie dość, że takie opakowania i etykiety w znaczącej liczbie sytuacji tworzy się na specjalne zamówienie. Ponosi się też wyższe koszty ichniejszym produkcji. Wystarczy, że kolory użyte na opakowaniu czy etykiecie są bardziej intensywne i już ich cena jest wyższa. To natomiast nie przyczynia się do tego, że opakowania reklamowe cieszą się mniejszym zainteresowaniem. Wprost zupełnie inaczej. Jeśli jedynie producenci mają szanse przekonać się o ich skuteczności, to są w stanie inwestować w nie. Koszt takiego opakowania i tak w każdej chwili jest wliczony w cenę produktu, a przy zamawianiu hurtowych ilości opakowań i etykiet, ich jednostkowe ceny są bardzo niskie. Dlatego kreacja opakowań jest aktualnie tak popularna. Zajmuje się nią kilka agencji kreatywnych, które opracowują projekty opakowań dla bardzo zróżnicowanych towarów. Od dobrej bielizny, po opakowania ciastek. W każdym takim przypadku zlecenia tego rodzaju są realizowane z wielką dokładnością i z uwzględnieniem uwag klienta.
Zobacz więcej: whiteart.pl/portfolio/opakowania.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Dodaj komentarz