Eko torby z nadrukiem – sposób na wzrost rozpoznawalności wśród klientów

Torba materiałowa to bardzo dobry zamiennik plastikowych siatek. Taka zmiana w znacznym stopniu przyczynia się do poprawy stanu środowiska na całym świecie. Jest to po prostu zmiana, która wpisuje się w aktualnie propagowane eko-trendy.

Jednakże torba płócienna z nadrukiem to jeszcze lepsze rozwiązanie dla biznesowych marek. Nie dość, że dzięki temu firma także zacznie wpisywać się w ekologiczne trendy światowe, to jeszcze może wykorzystać taką torbę jako efektywne i niczym nieograniczone źródło reklamy. I to nie tylko i wyłącznie wśród klientów lokalnych. Jeżeli większości osobom torba do malowania kojarzy się z wykorzystaniem jej przez firmy na różnorakich eventach i wydarzeniach publicznych, o tyle dużo osób zapomina, że takie reklamowe gadżety dla firm mogą być wykorzystywane też w trakcie realizacji zamówień internetowych. Klient składa zamówienie na stronie? W takim razie jeżeli już złoży zamówienie powyżej jakiejś przedtem ustalonej kwoty, to warto dorzucić mu gratis w postaci firmowej torby. Takie rozwiązanie to de fakto sytuacja win-win, ponieważ klient bezpłatnie otrzymuje produkt, który może następnie wielokrotnie stosować podczas wielu czynności dnia normalnego. Z kolei firma zyskuje reklamę w pełni innego typu, w w pełni innym miejscu i na całkowicie innym poziomie. Osoby trzecie, które nigdy uprzednio nie miały styczności z produktami naszej marki, dzięki zauważeniu chwytliwego nadruku na torbie albo wyrazistego logotypu mogą zwyczajnie rozpocząć kojarzyć naszą markę, a w dodatku, zarówno torba materiałowa, jak i nasza firma mogą stać się tematem rozmów osób trzecich.

Zobacz także: Torba materiałowa na ramię.

Share

Dodaj komentarz