Budowanie wizerunku w social mediach

Stare powiedzenie mówi, że jak nas widzą, tak nas piszą. Wcale nie straciło ono na znaczeniu. Ta zasada obowiązuje przez bez przerwy i dlatego powinnaś wiedzieć, jak wyglądamy w social media, jak się tworzymy, co robimy należycie, a co źle. Każdy z nas zajmuje się czymś innym i prawie każdy obejmuje inny sektor rynku. Jednakże bez względu na to, gdzie się znajdujemy, powinniśmy dbać o to, aby nasz wizerunek był spójny, a tym samym jasno przekazywał, kim jesteśmy i co przygotowujemy. Przygotowanie takiego spójnego wizerunku ma możliwość nie być łatwe, niemniej jednak w rzeczywistości polecam nad tym jakiś czas popracować.

Gwiazda powinna kreować swój wizerunek przeciwnie, polityk powinien pokazywać się w mediach całkiem inaczej, a i prawnik musi prezentować się w odmienny sposób. Jeśli nasz zawód związany jest w pewnym sensie z odpowiedzialnością publiczną, to wizerunek na Facebooku i w innych mediach powinien być profesjonalny i stonowany tak, żebyśmy nie zrobili sobie antyreklamy. Natomiast w sytuacji, kiedy promowany jest muzyk, aktor czy designer to im więcej skandalu, tym tak faktycznie lepiej. Sami nie zawsze wiemy, czy nasza reklama na Facebooku jest właściwa i czy przyniesie nam korzyści, dlatego w tym względzie poprawnie byłoby posłużyć się kompleksowym wsparciem firm zewnętrznych, które realizują dla ludzi taki spójny i równocześnie atrakcyjny wizerunek z zastosowaniem wszystkich zasad marketingowych. Umożliwi on nie tylko sprzedawać więcej, ale i wyszukać popleczników, którzy staną za nami murem, a także kogoś, kto pomoże nam w kolejnym promowaniu siebie i własnych sposobności.

Sprawdź również: kopalniawiedzy.com.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Dodaj komentarz