Finansowanie urządzeń biurowych

Tak de facto zakup sprzętu biurowego ma możliwość być de facto dużym wydatkiem. Dlatego także wielu właścicieli biur zastanawia się, czy sensowne jest, ażeby zakupować tai sprzęt, czy dużo lepiej wziąć go w leasing na zasadzie wynajmu, a tym samym okroić swoje koszty w tym zakresie.

Jedno i drugie rozwiązanie posiada swoje wady i zalety. Przede wszystkim wynajem drukarek jest wyjściem tańszym. Dostajemy nowy sprzęt, a płacimy za niego niedużo.
Jednakże on nie jest niestety nasz. Powinniśmy za niego płacić co miesiąc raty i również co miesiąc musimy pamiętać o tym, żeby rozliczać się z tych rat i księgować je sobie tak, by odprowadzić VAT i oprócz tego ażeby jeszcze odprowadzić sobie podatek dochodowy. Dlatego również nie dziwi fakt, że wiele osób zastanawia się, które rozwiązanie będzie natomiast całkiem dobrze wybrać i dlaczego akurat aktualnie to. Systemy zarządzania drukiem jakby nie patrzeć są drogie. Dla firmy ma możliwość być to de facto dość dość znaczny wydatek, dlatego powinno sięwarto się zastanowić, czy de fakto zasadne jest, byśmy takie drukarki kupowali. Owszem zakup drogiego sprzętu za gotówkę nie jest zwykły, niemniej jednak znowu płacić raty za coś, co nie jest nasze? Jeżeli już mamy leasing to tak samo posiadamy serwis sprzętu biurowego, tak jak przy zakupie i też trwa on przez cały okres leasingowania. Leasing jest z pewnością dla takich firm, które potrzebują co jakiś czas nowego sprzętu, kiedy zmieniają się technologie i wymagania. Jednakże zakup jest oferowany dla takich osób, które tego nie potrzebują i przez lata mogą korzystać z takiego sprzętu, który już jest nieco przestarzały technologicznie.
Źródło: Kserokopiarki.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Dodaj komentarz